آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز به خروج از آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز به خروج از آن

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز به ترک از آن؟ در واقع، بسیاری از بیمار به دیالیز خواهد شد سوال مشابه مثل این مواجه هستند. و برای آنها، باید بگویم آن را سخت به دیالیز، خلاص شدن از شر بعد از همه است، بیماران به آن نیاز دارید به طولانی طول عمر خود را. اما این به این معنی نیست که آنها هیچ شانسی برای خلاص شدن از آن. با درستی و به موقع درمان، بیماران دیالیز می تواند یک شانس از دیالیز خلاص شوید.

شما می دانید، دیالیز به عنوان یک قرار دادن کلیه ها، آن را می توانید بخش هایی از کار کلیه در نتیجه برای کمک به بیمار به بیماری کلیوی در یک دوره بهتر زندگی می کنند، اما آن را بسیاری از عوارض جانبی و عوارض پس از که به ارمغان بیاورد. بیشتر از آن، دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، بنابراین بدتر اراده عملکرد کلیه می رود. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی عاقلانه است را برای شما انتخاب خلاص شدن از شر.

آیا ممکن است برای بیمار به بیماری کلیوی به ترک از دیالیز؟

در واقع، تا زمانی که عملکرد کلیه بیمار را از دست داده کاملا آنها را فرصتی برای خلاص شدن از آن را داشته باشد. به طوری که است که می گویند بیمار باید درمان های جایگزین به موقع است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherpy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را یکی از بهترین درمان های جایگزین دیالیز است. با کمک آن، بیمار به دیالیز می توانید از شر آن را به تدریج دریافت کنید. اما در اینجا من باید به شما یادآوری است که، شما هرگز نباید دیالیز به طور ناگهانی متوقف، در غیر این صورت، زندگی شما را در معرض خطر بزرگ است.

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: